Connie Mickey Jangki muncul dengan album MTV Karaoke ' Nulu Kinabalu '


SEBAGAIMANA perasaan artis lain yang bakal memiliki album MTV / Karaoke sulungnya sendiri, demikian juga halnya yang dirasakan oleh Connie Mickey Jangki seorang penyanyi tempatan yang sebelum ini telah pun menghasilkan albumnya dalam bentuk Audio CD.

Kemunculan album MTV / Karaoke yang berjudul ' Nulu Kinabalu ' yang sebelum ini hanya boleh didapati dalam bentuk Audio CD menamatkan penantian peminatnya yang selama ini tidak henti-henti bertanya ' Bilakah MTV / Karaoke Nulu Kinabalu akan berada di pasaran ? '

Percaya atau tidak, namun hakikatnya pada 6 Disember 2009 satu majlis pelancaran album berkenaan telah diadakan di Buhavan Square Donggongan, Penampang.

Album berkenaan diterbitkan syarikat Moe's Music Production, sebuah syarikat rakaman yang tidak asing lagi di bandaraya Kota Kinabalu.

" Walaupun hanya album berbentuk mini MTV / Karaoke, saya berpuas hati untuk mengkongsikan kegembiraan ini bersama-sama peminat saya yang selama ini banyak memberi sokongan sejak saya menjejaki kaki di arena seni suara.

" Terima kasih juga kepada semua yang terlibat terutama syarikat Moe's Music Production yang banyak membantu dalam pelancaran album tersebut, " katanya.

0 ulasan:

Catat Ulasan